.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 9 February 2017

Old wires to new glory!


When in summer of 2008, Southgate Amateur Radio Club changed the meeting venue we the members left behind a shipping container full of junk. Eventually we had to clear it before the landowners take it to the scrap-yard. More than 2 decades of bits 'n' pieces were in there! All from utterly junk to precious gemstones. Like the 5/8 base antenna I have show you, decommissioned from HMS Belfast. Other pieces found their way to Kempton Park Rally or the Dunstable Downs Rally. Some of them even found a homestead in Greece sold at RAAG hamfest or Larisa's one. Some of the container founds I kept for myself and this bunch of wires is one of them. SARC wasn't always an elderly peoples radio-club. They were used to play radio almost every Sunday and they were participating the Field Day Exercise every single year. These tangled wires have serve their purpose as wire antennas, Dipoles and Deltas, and they have prove they deserve respect! Today I unrolled and untangled the bunches with care due to kinks, measure and mark them and then rerolled the way you see in the photos. I will use some of them to make my 160m-80m40m multiband dipole! In other words I will restore them to their former glory by using the way they suppose to and communicate the World!
Any surplus left, porcelain dogbone insulator, tags with use/length of the antenna etc. will decorate my Wall-Of-Fame. That amongst other personal achievements!


Το καλοκαίρι του 2008 ο τόπος συνάντησης του SARC άλλαξε και για λίγο διάστημα αφήσαμε πίσω ένα κοντέϊνερ, μέχρι να εξετάσουμε την πιθανότητα μετεγκατάστασήςς του, γεμάτο "σαβούρα". Βέβαια όπως πολύ σωστά λένε "η σαβούρα του ενός, είναι, ο θησαυρός του άλλου"! Ήταν ένα τεράστιο junk-box γεμάτο με ότι δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν τα μέλη να έχουν σπίτι τους. Αφού λοιπόν ο καθένας πήρε τα δικά του κι αφού αποφασίστηκε τι και ποιά κομμάτια θε επωλούντω στα διάφορα ραδιοπαζάρια, μπήκα κι εγώ και "σκούπισα". Ότι έμεινε πίω, πραγματικά έπρεπε να μείνει. Πολλά πράγματα από αυτά που πήρα με την απόλυτη συγκατάθεση φυσικά των μελλών, φίλλοι οι περισσότεροι, πωλήθησαν στα ραδιοπάζαρα της ΕΕΡ και της Λάρισας. Από αυτά τα οποία έχω κρατήσει, είπαμε έχω ένα junk-box 160κ.μ. σιγά-σιγά και δωθήσεις ευκαιρίας θα σας τα παρουσιάζω. Σήμερα ανέλαβα να συμμαζέψω τα σύρματα, να τα κάνω σωστές κουλούρες και να μετρήσω τα μήκη τους. Τώρα έχω μία εικόνα για το ποιά και πόσα θα χρησιμοποιήσω για το δίπολο των Πολλών Μέτρων. 160m-8-m-40m.

Δοθείσης της ευκαιρίας σας ενημερώνω ότι υπάρχει το 7 strands 16 swg STRANDED COPPER wire και το PVC COATED WIRE 16 swg προς πώληση. Ααμφότερα ασυγκρίτως καλύτερα από κάποια.. αταλοσύρματα!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!